niedziela, 28 listopada 2010

Start

Witam, mam na imię Patrycja i będę prowadziła tu bloga o drodze jaką dążę do zrealizowania mojego planu a jednocześnie największego marzenia. Jestem jeszcze młodą osobą, ale czuje, że jestem w stanie wnieść nieco więcej do swojego życia niż przeciętny człowiek, to jest jeden z argumentów dla których postanowiłam wyruszyć w podróż mojego życia, drugim zaś jest chęć poznania nowej kultury, całkowicie różniącej się od naszej polskiej, polskiej mentalności. Pasem startowym tejże drogi, będzie moje miasto Kraków, najukochańsze i najurokliwsze miejsce jakie kiedykolwiek widziałam zaraz obok Wiednia. Metą zaś, ma być życie które mam zamiar prowadzić tuż po wylądowaniu w USA.
Zaniedługo się okaże czy ta droga będzie łatwa, ponieważ jak to napisałam już wcześniej, jest to moje marzenie, marzenie bardzo odległe, natomiast oczywiście jak najbardziej do spełnienia ;)  Jeżeli czytając tego bloga, jesteś w stanie udzielić mi rad dotyczących mojego planu, wystarczą choćby opinie. Pisz.
W takim razie, czas zająć konkretne stanowisko i zacząć wszelkie starania. Trzymajcie kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz